Хомољске пахуље

ХОМОЉСКЕ ПЛАНИНЕ у једном дану…

недеља, 17. децембар 2017

ишчекивали смо снег, дошао је, пахуљасто…

увек доооообро расположени,  да ли због домаћег сира у Бистрици или купања у Бањи Ждрело, кренусмо у 7.00 стандардно са Сајма, аутопутем у Петровац на Млави, кафица и ратлук…

10.00 полазак на пешачку туру из села Ждрело. Циљ су врхови Мали и Велики Вукан. У првом делу стазе пролазимо поред Дома извиђача, преко реке Решковице посећујемо истоимени манастир у изградњи. Настављамо даље шумским и колским путевима у подножју Вукана, кад ето и понеке пахуље..

после 2 сата пешачења крећемо на прави успон, кроз шуму до Седла, а снег полако појачава, таман толико да одагна досадну маглуштину. Срећа је у малој брзини ветра, и прелепи призори снежне идиле испод врха..

друштванце за пример, умерен темпо и лагано уз Хомољске стазе…

и најзад, у 13.20 сати излазимо на врх Мали Вукан…..пауза за клопицу и фоткање, пауза петнаестак минута, јер зимски дан брзо одлази …

на стени Малог Вукана

Повратак на седло и даље према Великом Вукану, а снег полако појачава, пахуље убразавају….

врх Велики Вукан 825мнв.

настављамо према Манастиру Свете Тројице у Ждрелу.

зимска чаробна идила

16.00 крај пешачке туре. 15 пређених километара за 6 сати хода. Успон и спуст око 850 метара. Одлазимо на купање у Бању Ждрело и у ресторан Рибњак на реци Млави…

20.00 сати долазак у Београд.

још један зимски дан на планини, снег и добро друштво, и песма нос стоп…то је то